tigeralarm@ukr.net

 

   Що таке дiалогове кодування?

Діалоговий код - це алгоритм, який забезпечує надійний захист від усіх відомих код-граберів. Якщо не вдаватися в подробиці, то і про пульт, і про головний блок сигналізації дбає спеціальний алгоритм шифрування. Замість звичайної процедури (надсилання команди -> виконання команди), головний блок за допомогою діалогового коду з окремими ключами шифрування виконує більш безпечну процедуру (надсилання команди -> перевірка відправника -> підтвердження відправника -> виконання команди ).


Пульт дистанційного керування надсилає в головний блок команду, наприклад, зняття з охорони. Система сигналізації не може виконати команду, доки не переконається, що команда була надіслана "своїм" пультом дистанційного керування. Тому він надсилає зашифроване повідомлення на пульт дистанційного керування для перевірки правильності ключів шифрування. Пульт дистанційного керування отримує зашифроване повідомлення та шифрує його знову відповідно до свого алгоритму шифрування та відправляє назад до головного блоку. Якщо отримане повідомлення правильне, команда виконується. Дiалогове кодування забезпечує найвищий ступінь безпеки вашого автомобіля.


GFSK (Gaussian Frequency-Shift Keying) - це тип частотної модуляції, при якому Гауссовий фільтр використовується для згладжування частотних перестановок при зміні значення інформаційного символу. Принцип роботи модулятора GFSK подібний до FSK, за винятком того, що спочатку послідовність імпульсів, що відповідає інформаційним бітам, проходить через гауссовий фільтр для згладжування, який зменшує ширину спектра сигналу, а потім надходить у модулятор FSK. Гаусова фільтрація - один із найпоширеніших способів зменшити пропускну здатність спектру та зменшити перехресні перешкоди.

  Охороннi та сервiснi функцiї

• Інтерактивний дiалоговий код з окремими ключами шифрування
• Передача сигналів сповіщення про тривогу на пульт дистанційного керування із зворотним зв'язком
• Модуляція GFSK 868 МГц
• Класичний 5-кнопковий РК-пульт дистанційного керування
• Регульована вихідна потужність РК-передавача (5 рівнів)
• 4-кнопковий резервний пульт дистанційного керування
• Обидва пульти з дiалоговим кодуванням
• Відстань дистанційного керування РК-дисплеєм: до 400 м
• Дистанцiя пейджинга: до 1500 м
• Дворівневий датчик удару в комплекті
• Постановка / зняття з охорони
• Керування блокуванням / розблокуванням дверей
• Постановка з вимкненим датчиком удару
• Постановка / Зняття без сигналів сирени
• +/- входи для дверних вимикачів
• Вхід вимикача капота
• Вхід вимикача багажника
• Аварiйне зняття двозначним PIN-кодом
• Керування вiдкриттям багажника
• Режим обслуговування VALET
• Режим ANTI-HI-JACK із затримкою активації
• ПАНIКА
• ПОШУК
• Режим TURBOTIMER
• Функція КОМФОРТ
• Перевірка стану
• Вбудовані релє центрального замка
• Вбудовані релє лiхтарiв
• НЗ / НР блокування двигуна
• Обхід несправної зони
• Покращене програмування режимів і функцій

  Додатковi канали

• Канал №1
    - вiдкриття багажника
    - функцiя КОМФОРТ

• Канал №2
    - ТУРБОТАЙМЕР
    - функцiя КОМФОРТ

• Канал №3
    - НЗ блокування двигуна
    - НР блокування двигуна

  Електричнi параметри

Живлення: 9-15 В ПС
Споживаємий струм: ~ 15 mA
Робоча температура -30 ° C ... + 75 ° C
Максимальний струм
    - релє ліхтарів: 10A
    - релє ЦЗ: 15A
    - завнiшнє релє блокування: 30A

  Галерея